ბავშვთა და ზრდასრულთა ნეიროფსიქოლოგიური გამოკვლევა და დიაგნოსტიკა, შემდეგ სფეროებში:
➤ ენა და კომუნიკაცია
➤ ყურადღება
➤ მეხსიერება
➤ ინტელექტუალური ფუნქციონირება
➤ აკადემიური უნარები: წერა, კითხვა, ანგარიში
➤ ქცევა
➤ ემოციური სფერო
➤ სკოლისთვის მზაობა და ა.შ.
მშობლების ტრენინგები და ფსიქოგანათლება შემდეგ სფეროებში:
➤ დასწავლის სტრატეგიების შემუშავება
➤ ქცევის პოზიტიური მართვა
➤ ბავშვის ემოციური რეგულაციიის გაძლიერება
➤ მშობელ-ბავშვის პოზიტიური ურთიერთობა
ბავშვთა და ზრდასრულთა ნეიროფსიქოლოგიური რეაბილიტაცია, რეკომენდირებულია შემდეგი მდგომარეობების დროს:
➤ ყურადღების დევიფიციტი/ჰიპერაქტივობის სინდრომი
➤ აუტიზმის სპექტრის აშლილობა
➤ დასწავლის უნარის დარღვევები
➤ ინსულტი
➤ დემენცია
➤ თავის ტვინის ტრავმა
➤ ენისა და მეტყველების დარღვევები და ა.შ.
მასწავლებელთა კონსულტაცია შემდგომ სფეროებში:
➤ ბავშვის პრობლემის იდენთიფიკაცია
➤ ბავშვის ქცევითი პრობლემების მართვა კლასში
➤ კითხვის, წერისა და ანგარიშის პრობლემების იდენთიფიკაცია და სწავლების ინდივიდუალური სტრატეგიების შემუშავება
ბავშვთა და მოზარდთა ფსიქოთერაპია, რეკომენდირებულია შემდეგი მდგომარეობების დროს:
➤ ემოციური პრობლემები
➤ ქცევითი პრობლემები
➤ სოციალური კომუნიკაციის პრობლემები
➤ პირადი პრობლემები
ენისა და მეტყველების თერაპია:
➤ ბავშვების ენისა და მეტყველების განვითარების დარღვევების: ექსპრესიული, რეცეპტული, შერეული, ენის პრაგმატული დარღვევებისთვის
➤ სხვადასხვა ფორმის აფაზიისთვის - ენისა და მეტყველების დარღვევის მქონე ზრდასრულებისთვის
ოკუპაციური თერაპია/სენსორული ინტეგრაციის თერაპია:
➤ ტიპური და ატიპური განვითარების ბავშვების შეგრძნებების არხების მოსაწესრიგებლად
➤ მოტორული კოორდინაციის, მოქნილობის გასაუმჯობესებლად
➤ გარემოსთან ადაპტაციის და ინფორმაციის გადამუშავების გასაუმჯოებსებლად
ბიოლოგიური უკუკავშირი/ნეიროფიდბექი რეკომენდირებულია შემდეგი მდგომარეობების დროს:
➤ ყურადღების დეფიციტი და ჰიპერაქტივობის სინდრომი
➤ მეხსიერების დარღვევა
➤ დისლექსია
➤ აუტისტური სპექტრის დარღვევები
➤ შაკიკი
➤ ქალა-ტვინის ტრამვები
➤ თერაპიარეზისტენტული ეპილეფსიები
➤ ძილის დარღვევები
➤ ქრონიკული დაღლილობა და ა.შ
ჯგუფური ნეიროფსიქოლოგიური რეაბილიტაცია დისლექსიის მქონე ბავშვებთან, რომლის სამუშაო სფეროებია
➤ კითხვისა და კითხვის საფუძვლად მდებარე უნარები
➤ თვითშეფასება
➤ ემოციური რეგულაცია
➤ კომუნიკაციური და სოციალური უნარები და ა.შ
ჯგუფური ქცევითი თერაპია, სფეროები:
➤ თანამშრომლობა
➤ კომუნიკიცია/დიალოგის წამოწყება/შენარჩუნება
➤ გაზიარება
➤ ემოციების/ბრაზისა და იმპულსის მართვა
➤ სოციალურ-ემოციური პრობლემის/ კონფლიქტის გადაჭრა
➤ მეგობრობის უნარების შეძენა
➤ რიგის დაცვა
➤ თავდაჯერებულობა
➤ დამოუკიდებლობა და ადაპტური ქცევის განვითარება
➤ კომუნიკაციური უნარების, ენისა და მეტყველების განვითარება
➤ შემეცნებითი განვითარება
ჯგუფური ქცევითი თერაპია რეკომენდირებულია ადრეული, სკოლამდელი და სასკოლო ასაკის (3წლ-12წლ-მდე),
როგორც ტიპური, ისე ატიპური განვითარების ბავშვებისთვის.