ბავშვთა და ზრდასრულთა ნეიროფსიქოლოგიური გამოკვლევა და დიაგნოსტიკა, შემდეგ სფეროებში:

➤  ენა და კომუნიკაცია

➤  ყურადღება

   მეხსიერება

➤  ინტელექტუალური ფუნქციონირება

➤  აკადემიური უნარები: წერა, კითხვა, ანგარიში

➤  ქცევა

➤  ემოციური სფერო

➤  სკოლისთვის მზაობა და ა.შ.


მშობლების ტრენინგები და ფსიქოგანათლება შემდეგ სფეროებში:

  დასწავლის სტრატეგიების შემუშავება

➤  ქცევის პოზიტიური მართვა

➤  ბავშვის ემოციური რეგულაციიის გაძლიერება

➤   მშობელ-ბავშვის პოზიტიური ურთიერთობა


ბავშვთა და ზრდასრულთა ნეიროფსიქოლოგიური რეაბილიტაცია, რეკომენდირებულია შემდეგი მდგომარეობების დროს:

➤    ყურადღების დევიფიციტი/ჰიპერაქტივობის სინდრომი

➤   აუტიზმის სპექტრის აშლილობა

➤  დასწავლის უნარის დარღვევები

 ➤  ინსულტი

 ➤  დემენცია

 ➤  თავის ტვინის ტრავმა

 ➤  ენისა და მეტყველების დარღვევები და ა.შ.


მასწავლებელთა კონსულტაცია შემდგომ სფეროებში:

 ➤  ბავშვის პრობლემის იდენთიფიკაცია

 ➤  ბავშვის ქცევითი პრობლემების მართვა კლასში

 ➤  კითხვის, წერისა და  ანგარიშის პრობლემების იდენთიფიკაცია და სწავლების ინდივიდუალური სტრატეგიების შემუშავება


ბავშვთა და მოზარდთა ფსიქოთერაპია, რეკომენდირებულია შემდეგი მდგომარეობების დროს:

 ➤  ემოციური პრობლემები

 ➤  ქცევითი პრობლემები

 ➤  სოციალური კომუნიკაციის პრობლემები

 ➤  პირადი პრობლემები


ენისა და მეტყველების თერაპია:

➤  ბავშვების ენისა და მეტყველების განვითარების დარღვევების: ექსპრესიული, რეცეპტული, შერეული, ენის პრაგმატული დარღვევებისთვის

➤  სხვადასხვა ფორმის აფაზიისთვის - ენისა და მეტყველების დარღვევის მქონე ზრდასრულებისთვის


ოკუპაციური თერაპია/სენსორული ინტეგრაციის თერაპია:

➤  ტიპური და ატიპური განვითარების ბავშვების შეგრძნებების არხების მოსაწესრიგებლად

➤  მოტორული კოორდინაციის, მოქნილობის გასაუმჯობესებლად

➤  გარემოსთან ადაპტაციის და ინფორმაციის გადამუშავების გასაუმჯოებსებლად


ბიოლოგიური უკუკავშირი/ნეიროფიდბექი რეკომენდირებულია შემდეგი მდგომარეობების დროს:

➤ ყურადღების დეფიციტი და ჰიპერაქტივობის სინდრომი 

➤ მეხსიერების დარღვევა

➤ დისლექსია

➤ აუტისტური სპექტრის დარღვევები

➤ შაკიკი

➤ ქალა-ტვინის ტრამვები

➤ თერაპიარეზისტენტული ეპილეფსიები

➤ ძილის დარღვევები

➤ ქრონიკული დაღლილობა და ა.შ


ჯგუფური ნეიროფსიქოლოგიური რეაბილიტაცია დისლექსიის მქონე ბავშვებთან, რომლის სამუშაო სფეროებია

➤ კითხვისა და კითხვის საფუძვლად მდებარე უნარები

➤ თვითშეფასება

➤ ემოციური რეგულაცია

➤ კომუნიკაციური და სოციალური უნარები და ა.შ


ჯგუფური ქცევითი თერაპია, სფეროები: 

➤ თანამშრომლობა

➤ კომუნიკიცია/დიალოგის წამოწყება/შენარჩუნება

➤ გაზიარება

➤ ემოციების/ბრაზისა და იმპულსის მართვა

➤ სოციალურ-ემოციური პრობლემის/ კონფლიქტის  გადაჭრა

➤ მეგობრობის უნარების შეძენა

➤ რიგის დაცვა

➤ თავდაჯერებულობა

➤ დამოუკიდებლობა და ადაპტური ქცევის განვითარება

➤ კომუნიკაციური უნარების, ენისა და მეტყველების განვითარება

➤ შემეცნებითი განვითარება

 

ჯგუფური ქცევითი თერაპია რეკომენდირებულია ადრეული, სკოლამდელი და სასკოლო  ასაკის (3წლ-12წლ-მდე),

როგორც ტიპური, ისე ატიპური განვითარების ბავშვებისთვის.